Mitsubishi 3D TV deneyimi

Mitsubishi 3D TV deneyimi: Mitsubishi olacaktır vitrin esneklik ve 3D TV ürünleri çok yönlülüğü 3D içerik Blu dahil olmak üzere çeşitli video kaynaklarını,-Ray oyuncular CES 2010 de "Kuruluşlar tarafından teslim göstererek 3D Teknik Zone". Mitsubishi ayrıca Mitsubishi 3D sağlayacaktır hazır Ev Sinema TV sahipleri kolay ve uygun maliyetli bir çözüm ile bir 3 Blu-ray oynatıcı 3D görüntülemek için yeni bir 3D adaptörü duyurdu. Mitsubishi 3dc-2010 geç ilkbaharında satışa sunulacak 1.000 3D adaptörü. "3 boyutlu televizyon piyasasında öncü olarak, Mitsubishi tüketiciler için teknoloji ile bu sonu yaşamaya boşluğu dolduruyor," Frank DeMartin, pazarlama başkan yardımcısı, Mitsubishi Digital Electronics America söyledi.
Mitsubishi 3D Ev eğlence
"3D kesinlikle büyük bir ekran deneyimi ve Mitsubishi bugün mevcut, dünyanın en büyük, kitlesel üretilen 3D-hazır TV 82 inç's at dahil olmak üzere en model ve 3D en büyük ekran boyutlarına hazır TV'ler sunuyor." Frank ekledi. CES anda, Mitsubishi içinde yüzmek olacak muazzam ve 53-ayak Mobil Pazarlama Showroom (MMS) etkileyici "Deneyim içine 3D Teknik Zone". Mobil Pazarlama Showroom metrekarelik showroom vitrine yeni 3D içerik geniş bir yelpazede hem Mitsubishi LaserVue ve Ev Sineması TV'lerde görüntülenen, 1000 sağlayacaktır. Mitsubishi 3D eğlence bir lazer güçlü televizyon, 65 "Mitsubishi LaserVue TV ve MDEA's Home Theater TV ürün hattı arası görüntüleniyor olacak platform içeriğe 60", 73 "ve 82" televizyonları kullanarak gösterilecektir.

Mitsubishi 3D TV
Mitsubishi 3D dağıtım 2007 yılında hazır TV'ler başladı. Tüketicilere yardımcı olmak ve deneyim olarak tipik bir ev koyma gerçekleştirmek istiyorsunuz 3D deneyimine Mitsubishi 150'den fazla ev sineması bayilerinde ülke çapında çok etkileşimli perakende gösteri kiosklar sergilemiş hakkında daha fazla 3D teknolojisi, tüketicilerin sağlayan öğrenirler. Mağaza-3D ekran bir Mitsubishi Ev Sinema TV ve Media Server gibi stereoskopik gözlük ve IR-emiter ile donatılmıştır. Her demo showcases tüm ürünleri 3 boyutlu film seyretmek veya evde 3D oyunlar oynamak gerekli.

Mitsubishi 3D Deneyim
3D için "Tüketici talebi yetenekli TV'ler 2010 yılında yükselmeye ve ötesinde ve sanayi Mitsubishi kitle tüketici benimsenmesi için çözümler sunmaya devam görürsünüz devam edecek," David Naranjo, ürün geliştirme direktörü, Mitsubishi Digital Electronics America söyledi. "Biz bu yıl 3D nihayet kitle tüketici kabulü elde olması, ve 2010 bekliyoruz tüketicilerin her zamankinden daha kolay ev eğlence için bu sonraki büyük adım deneyimi sağlamak için yenilik öncü devam etmek için çalışıyoruz."